Torsdag

hejhejhejhej :D
igår va jag i stan hela dagen - Fast jag köpte tyo inget . en kofta, en halsduk och ngn grejs för mina nagelband :P
Jag saknar Frida !!! När hon kommer ska vi byta namn på bloggen .. På kvällen igår åkte jag till Frida, där var oxå connabonna .. Vi gjorde inte så mkt .. Åt mat, sen kom Linn :D, sen gick vi typ i mörkret o frös :P, då mötte vi upp nicke, tommy ..  hehe aja .. Vi gick hem til Linn och satt i väggen haha .. då kollade vi på en skräck film .. Den va helt knäpp menmen .. Sen åke jag, conna, frida hem och då satt jag o kolla på tv ett tag o sen gick jag och la mig för jag va så himla trött !
I stan när jag o mamma skulle fika så stod Johan, Lars, Alice, Robin i idol bakom oss !!
Jag va ju lite feg så jag vågade inte gå fram o fotta menj ga tkr de va väääldigt coolt !
Idag  ska jag träffa min bästis Johanna, jag ska sova hos henne och vi ska kolla på mamma mia har jag bestämmt :P, aja vi hörs,



Jag & Johanna <3

xoxo / sofia ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0