TISDAG 14 OKTOBER

Hejsan svejsan!

Idag har vi vart på sydpoolen, somm ligger i Södertälje. Först hopppde jag på tåget i visinge, då var Frida, Conna, Sofia, Sebbe och Orre så snälla att ta plats till mig :D Sen åkte vi tunnelbana till T-centralen och tog därefter ett pendeltåg till Södertälje. vi skulle sitta på tåget i 40 minuter. Sen fick vi gå till badet, Sofia hade dom perfekt skorna ; )
Sen när vi var framme så böt vi om och BADADE!!!!! Efter ett tag så åt vi med Sebbe och Orre. Conna åt chicken bits, med pommes frites, Orre åt sins plättar, sebbe åt kebabtallrik, Sofia och jag åt 90g med pommes frites med grillkrydda, och så drack vi cola till, fett gott!!!!!!! Efter de sa satt vi kvar ett tag och pratade sen så ville inte Sofia, Orre och Sebbe bada, så då stannade dom kvar och jag ocg Conna vi åkte vattenrutshkanan, eller hur man nu stavar det till. Vi åkte typ 6 gångr eller nått. Sista gången hade vi string och vi fick typ skitmycke fart! Jag och Conna skrek så mycket så att det typ hördes över hela badet! Sen fick vi byta om, vi hade skitabråttom, sen påvägen hem åkte vi ända bort till Upplands Väsby som tog typ 50 min lr nått, men, men.... Sen åkte vi 524 och de var verkligen fullproppat på bussen, jag ocg Sofia satt typ på golvet, och det var verkligen skitavarmt! Conna och Sofia gick av vip Lovisedal föratt Cona hade glömt sim läxa där. Men jag fortsatte att ka till Västra Löttinglund, sen var jag hemma 16.30 typ.    LÅNG DAG!
Imorn ska jag hem och göra läxor om vi har några, 
På torsdag ska Orre, Sebbe, Sofia Och Conna med mig hem vi ska baka bullar!
Sen ska jag va tränare kl 18.00. Och sen är det fredag och då har jag lovat pappa att vara hemma med honom och ha mysigt, och då är det HELG!!!

Men nu ska jag dusha, och titta på "Andra Avenyn" kl. 20.30 på 1:an ni som inte vet ; )
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0