MÅNDAG 20 OKTOBER

Hejsan, svejsan!

Igår hade jag så mycket att göra, jag han inte med min blogg helt enkelt.
Ikväll ska jag ta bort min pa... det tar så mycket tid att först ha en fin blogg och en fin sida på playahead.
Imorn ska jag hem efter skolan, jag måste ta igen med skolarbetet, jag var sjuk idag, jag hade superduperont i halsen!
Idag så sov jag till, 11 och sen satt jag vid datan typ hela dan, jag har precis målat naglarna knallröda, nu är nagelmodet mörkt, men jag hade svart innan, så jag kände mig för att ha röda naglar nu innan vintern så man får ju passa på  ( ;
Imorn ska vi ha speldag i skolan, och då ska alla ha med sig ett eget spel, Jag ska ha med mig, "GENI" passar mig ( ; ( ;
Haha.
Nu ska jag ta lite kvällsfika med familjen, imorn tänkte jag ta och piffa till bloggen rejält  : )
Må så gott!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0