LÖRDAG 18 OKTOBER

Hejsan, svejsan!

Imorse när jag vaknade så åt jag frukost.
Och sedan tog jag det mest lugnt, jättehärligt!
Sen åkte jag, Alice, pappa och Olle till Täby centrum, vi skulle köpa jeans till olle, kuver til elin (min kusin somm fyller år idag) och så åt vi lunch på mc donald´s, sen åkte vi hem och då böt vi om och så sen åkte vi och hämtade mamma på jobbet. och sen äntligen åkte vi till Elin och grattade henne, där var, morfar, Angela, Vanessa, Melinda, Håkan, Felicia och Siri. Va hade jättemysigt vi kom 16 och åkte 19.30 ( :
Sen stannade vi på Lilla Valentina och köpte en familjepizza, och åt den hemma.
Och nu har vi haft tvmyyyyyssss!
Min moster, Melinda sover här idag!
Och imorn ska vi kanske till Täby  ( :
Tack, Sofia för att du ringde mig ocg frågade om jag ville vara med !
Tack, Oskar för att du fixade headern, visst blev den snygg!

Jag tror det var allt för idag!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0