Jaha

.. nu sitterj jag här och tänker på jääävligt mycket, tankarna bara snurrar runt i min skalle .. jag är en vääldigt känslig människa har jag tänkt på, blir väldigt lätt ledsen och nu har jag fått reda på¨massa saker så nu känner jga mig lite ledsen .. tror jag ska ringa frida och be om lite råd haha hon är verkligen bäst på att tipsa om man har problem som jag har haha jämt och ständigt typ .. frida o cornelia har ju åkt till kungälv och jag saknar dom redan och johanna har oxå åkt dit för att spela volleyboll .. hoppas de går bra för dom ( : .. men ska gå nu och ringa ( ;
ha de bäst söta små människor ( :

 ( klicka på bilden för att den ska bli större )

xoxo / sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0