Hur skönt som helst

.. Att bara få vara ledig en hel vecka ! :D , kunna mysa med vännerna och allt .. Fan vad myyys !
Idag har vi firat mammi :D, hihi de har varit jätte kul ! imorrn ska jag träffa alice lr efter hennes träning sen ska vi fixa oss och med josse tror jag och sen ska vi till mli älskling :D, hon ska ha en liten ''tjejmidda'' lr va man ska säga :D,
jaha snart ska vi äta midda fast jag kommer fan inte orka de efter allt jag har ätit idag :P, jag satt typ och prata med felicia och nathalie och dom är 21 o 23 och skiiit roliga haha och vill ni veta att när jag var bebis liten så passade felicia mig o då gick hon ner för trappan med mig i famnen å då ramla hon o gjorde allt för o hålla kvar mig så hon fick ta smällen så hon bröt svanskotan för min skull :P, usch ! aja ehm vi fotate oss hahah så jävla kul man kan ha med en kamera ;D
Jag har sjuukt ont i magen oxå ajajaj .. Det är nog för alla kakor haha :P
menmen små människor lr stora människor nu ska jag gå och äta och sen tror jag josse o hennes familj kmr över å då ska jag ficka ännu mer lr ja får se :P

puss o hej / sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0