Fredag

hej, nu är sofia som skriver inte frida .. jag har sagt att jag gjärna vill skriva i hennes blogg och jag vill oxå säga förlåt till henne för att jag o alice va tvugna att springa till bussen, om du blev sur för de .. hoppas du får de bäst i barcelona frida, jag kommer sakna dig ! älskar dig gumman <33
idag har de varit en helt okej dag. vi har haft engelska, matte i en timme i skolan och man blir så himla trött på den lektionen, slöjd, läsning, språkval  ..
nu måste jag bara få klaga lite .. jag är jätte trött, hungrig och fryser som faaan ! usch fy o blä !
aja nu ska jag äta bullar .. lycka till föresten kungälv volleyboll tjejerna och imorrn så fyller min mamma år och min bästis emelie <3
va hörs sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0