Söndag

Hejj, hoppas allt är bra, jag har pluggat no i typ 1 och en halv timme, vi ska ha prov om en vecka så jag förbereder mig lite (A) .. Om matspjälkning och celler -.-, aja .. Mamma väckte mig typ nio jag gick upp, åt frukost med my family sen va jag inne på datan ett tag och fixade lite sen åt jag lunch sen har jag pluggat, nu sitter jag och äter kladdkaka, gud vilket svullo jag är !, men men imorgon är det ju skola och då ska jag sluta äta en massa, ikvl blir det serie kväll för mig, one tree hill, gossip girl och andra avenyn, me like ;)
Frida kommer ju oxå hem ikvl, hoppas hon har haft det bra, då kan vi oxå göra om våran blogg, byrta namn och verkligen fixa om den ;) ..

 

ONE TREE HILL



GOSSIP GIRL



ANDRA AVENYN



OCH SÖTA LILLA FRIDA SOM KOMMER HEM IKVÄLL ( : ♥

HA DE BÄST SISTA DAGEN PÅ LOVET ..

XOXO / SOFIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0