Lördag

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej ! :D
I torsdags sov jag hos Johanna, de va skojskigt :D, i fredags ( igår ) så va vi med inez och mötte alex i centrum, där träffa vi oxå johannas kille rodan, sen frös vi så mycket att vi åkte hem till mig och sen drack jag o johanna te och inez busade med micke ;), haha sen åkte dom då va jag inne på datan fast den har haft virus men de börjar nog gå över :P, och idag väckte mamma mig typ halv elva och nu sitter jag framför datan, vi ska ha middasgäster ikväll ..
Aja här får ni lite bilder på mig och Johanna :D

  * Vi gillar johannas kuddar x)


 * Johanna & Jag ;)

 * Jag med armarna rätt ut :P

 * Min älskade Johanna <3

PUSSAR ! / sofia

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har utmanat dig, kolla på min blogg för mer information.

2008-11-01 @ 22:18:10
URL: http://enews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0